Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Serwetka z wachlarzami II - A tablecloth with fans II

Jedna taka już powstała - KLIK, teraz jest druga. Nieskromnie powiem, że wyglądają ślicznie.:)



Materiały: kordonek Ariadna Maja 8.
Wymiary: 77 cm średnicy.
Wzór: "Moje Robótki", nr 5/ 2004  lub KLIK.

20 komentarzy:

  1. Wspaniałe serwety. Ja nie potrafię robić na szydełku. Pozostaje mi tylko podziwiać prace koleżanek.

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie takie rekodzieło toż sama abstrakcja. niewyobrazalnie czasochłonne, misterne i zagmatwane procedury tworzenia. podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się z tym, że zagmatwane - proste jak... szydełko! :)

      Usuń
  3. Cudnie wyglądają:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetki przepiękne i takie delikatne. Są po prostu cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowałam zrobić dwie serwetki na drutach, ale usłyszałam opinię, że szydełkowe są bardziej "szlachetne", więc są szydełkowe. :)

      Usuń
  5. Nie musisz wcale być skromna Reniu, bo naprawdę wyglądają wspaniale! Dołączam do grona podziwiających :) Rozkminianie wzorów szydełkowych nadal sprawia mi kłopot...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauczysz się, też kiedyś nie umiałam. :) Jakbyś miała pytania, to pisz, postaram się pomóc. :)

      Usuń
  6. Piękne takie delikatne koronkowe . Zapraszam do siebie http://unikatart.eu/
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jest urok szydełkowych serwetek. :)

      Usuń
  7. A ja się z tym w pełni zgodzę - wygląda ślicznie!

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)