Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 9 kwietnia 2013

Serwetka z wachlarzami - A tablecloth with fans

Skończyłam serwetkę, o której wspominałam wczoraj. Jest piękna! :) Niebawem powstanie druga taka sama.

***
I finished the tablecloth which I mentioned yesterday. It's beautifule! :) I'm going to crochet the second one soon.



Materiały: kordonek Ariadna Maja 8.
Wymiary: 77 cm średnicy.
Wzór: "Moje Robótki", nr 5/ 2004  lub KLIK.

12 komentarzy:

  1. Oj, jest piękna!!! Cudne wachlarzyki.
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór jest urzekający, dziękuję. :)

      Usuń
  2. Przepiękna! Zazdroszczę cierpliwości. U mnie pewnie szybko bym ja zaczęła ale ze skończeniem byłby problem :P

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy odrobina uporu i na pewno szybko byś skończyła. Przecież tyle pięknych rzeczy robisz. :)

      Usuń
  3. Przepiękna!!!! I za wzór dziękuję:) Pobrałam i na pewno ją zrobię, bo cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób koniecznie, jest bardzo ładna. :)

      Usuń
  4. Śliczna Reniu :) Aż szkoda, że szydełko mnie tak nie ciągnie jak druty :( Szydełkowe wzory są trudniejsze, podziwiam więc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się wydaje, że łatwiej opanować szydełkowanie niż robienie na drutach. Pewnie dlatego, że sama najpierw nauczyłam się szydełkować, a do drutów nie mogłam się przez dłuższy czas przekonać. Ale i tak jestem zdania, że szydełko jest łatwiejsze. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)