Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 27 kwietnia 2013

Wiosenny motylek - A spring butterfly

Motylek-pierścionek, którego zrobiłam wcześniej, okazał się ciut za mały, więc został u mnie. Bardzo chętnie go noszę. A moja droga Z. dostała podobnego motyla - w takich samych kolorach, ale, zgodnie z życzeniem, trochę większego.

***
A butterfly-ring which I made earlier seemed to be too little so I took it for me. I wear it eagerly. And my dear Z. received a similar butterfly - its colours are the same but she wanted bigger one, and here it is. :)

Materiały: kordonek Ariadna Karat 8 żółty, zielony;
koralik sztuczny.
Wymiary: 3 cm x 2, 5 cm.
Wzór: projekt własny.



2 komentarze:

  1. Urocze motylki i jakie wiosenne. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie właśnie miały być. Dziękuję. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)