Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 13 kwietnia 2013

Wiosna nadchodzi - Spring is coming

Materiały: kordonek Ariadna Karat 8 różowy (483),
koraliki sztuczne czarne.
Wymiary: średnica 2 cm.
Wzór: projekt własny.

 Materiały: kordonek Ariadna Karat 8 fioletowy,
koraliki sztuczne.
Wymiary: średnica 2 cm.
Wzór: projekt własny.

Materiały: kordonek Snehurka,
koraliki sztuczne.
Wymiary: średnica 2 cm.
Wzór: projekt własny.

Materiały: kordonek Ariadna Karat 8 żółty,
koraliki sztuczne.
Wymiary: 2,2 cm x 1,8 cm.
Wzór: projekt własny.


Materiały: kordonek Snehurka,
koraliki półszlachetne - selenity.
Wymiary: długość 2,2 cm (3,7 cm z biglami), szerokość 2 cm.
Wzór: projekt własny.

Wiosna w moim ogródku. :)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podobają. :) Dziękuję.

      Usuń
  2. Piękna u Ciebie wiosna - nie tylko w ogrodzie :-). Jak zwykle jestem zauroczona Twoimi małymi dziełami. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pięknieje ta ogródkowa wiosna coraz bardziej. :) Dziękuję.

      Usuń
  3. Cudowne! Zarówno kwiatki jak i motylki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam poeksperymentować z małymi formami. :)

      Usuń
  4. Swietne sa te wzory kwiatowe :) Mój ulubiony fiolet tez się załapał w tej edycji :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nitka była, pomysł był, to się załapał. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)