Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 26 maja 2013

Bombka w maju - A christmas ball in May

A czemu nie miałabym zrobić bombki choinkowej już w maju? Nigdy nie robiłam szydełkowych bombek, ta jest pierwszą w mojej karierze, więc samo zrobienie nie wystarczyło i musiałam również ją wykrochmalić. Bliżej świąt wywiążę jej kokardę i wtedy wystąpi w pełnej krasie. :) Bombka jest bardzo fajna i powstanie ich więcej, o czym będę informować na bieżąco. Jednak następne bombki wystąpią w wersji "na płasko" i będą czekać na krochmalenie aż do grudnia. :)

Za gazetę, w której znajdują się m.in. wzory bombek, i inne czasopisma serdecznie dziękuję Kasi. :) A szyjącej Ani dziękuję za wyróżnienie. :)



Materiały: kordonek Ariadna Maja 8.
Wymiary: średnica ok. 10 cm.
Wzór: "Diana Robótki Extra. Szydełkowe Boże Narodzenie", nr 3/ 2006.

7 komentarzy:

  1. Maj, czy grudzień - bez różnicy, bo bombeczka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widziałam gdzieś w necie wzory pt. "letnie bombki", czyli bombki ozdobione kwiatami, motylkami, służące jako najzwyczajniejsza w świecie dekoracja, więc w zasadzie zbytnio nie odbiegam od tematu. :)

      Usuń
    2. Zapraszam do Bombkarni :-) Mamy bombki na cały rok! Nasze girlandy można powiesić na przykład w oknie. Serdecznie zapraszam na naszą stronę i FB/bombkarnia. W imieniu Bombkarni, Agnieszka Szymanowska

      Usuń
  2. Świetnie wygląda. I jest sporych rozmiarów - super. Ja, o ile znajdę czas w tym roku, też mam w planie bombki, tym bardziej kibicuję, żeby i u Ciebie powstało więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, z pewnością powstanie - wydrukowałam wzory zebrane z internetu, a jeszcze przecież tych gazetowych nie przerobiłam. Trzymam zatem kciuki, żebyś znalazła czas również na bombki. :)

      Usuń
  3. Śliczna bombeczka Reniu:) Ja za niedługi czas też będę się brała za bombki, bo trochę zamówień się nazbierało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteśmy lepsze od reklam coca-coli: u nas sezon świąteczny zaczyna się już latem. :):):)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)