Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 14 maja 2013

Kolczyków pary dwie - Two pairs of earings

Dziś dla odmiany dwie pary frywolitkowych kolczyków.


Materiały: kordonek Ariadna, koraliki sztuczne.
Wymiary: długość - 4,5 cm (z biglami 6 cm), szerokość - 3 cm.
Wzór: projekt własny.


Materiały: kordonek Snehurka,
onyksy.
Wymiary: długość - 3 cm (z biglami 4,5 cm), szerokość - 3 cm.
Wzór: projekt własny.

4 komentarze:

  1. super! czarne podobają mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi nie za bardzo, chociaż zawsze chciałam zrobić takie połączenie kolorów. Najważniejsze, żeby osoba, które będzie je nosić, była zadowolona. :)

      Usuń
  2. Śliczne, te pierwsze bardzo letnie :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)