Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 24 maja 2013

Słoneczniki - Sunflowers

Pogoda za oknem dziś nie rozpieszcza, ale i deszcz jest potrzebny. Kilka dni temu w moim domu zagościły słoneczniki, ale dopiero dziś udało mi się skompletować odpowiednią ilość frywolitkowych motyli. :) I nieskromnie powiem, że taki bukiet bardzo, bardzo mi się podoba. :)



Słoneczniki
Materiały: bibuła. :)
Wzór: KLIK.
Motyle
Materiały: kordonki Ariadna Karat 8,
sztuczne koraliki w kolorze rudym.
Wymiary: 5 cm x 3,5 cm.
Wzór: projekt własny.

8 komentarzy:

  1. wyszły świetne! podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Takie wrażenie miały sprawiać. :)

      Usuń
  3. Świetnie to wygląda, a motylki dodają uroku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tego uroku trochę brakowało. Poza tym musiało być jakieś nawiązanie do koloru wazonu. :)

      Usuń
  4. Reniu, super bukiet! Motyle stanowczo niezbędne. :) Nie wiem, czy lubisz wyróżnienia, ale ja postanowiłam raz się pobawić i jesteś u mnie na liście, nie czarnej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, niezbędne. :) Dziękuję za wciągnięcie mnie na listę. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)