Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 4 maja 2013

Sutasz z łezką - Soutache with a tear

To są te małe kolczyki, o których pisałam wczoraj. W uszach mam już kolejne kolczyki, ale chcę je wystawić do wyzwania, więc poświęcę im oddzielny wpis. :) Dziękuję serdecznie za miłe komentarze pod poprzednim wpisem, uskrzydlacie mnie. :)

Kolczyki sutaszowe # 2



Materiały: sutasz w czterech kolorach,
onyksy i sztuczne koraliki (razem 60 sztuk).
Wymiary: długość - 4 cm (z biglami 5,5 cm), szerokość - 2 cm.

6 komentarzy:

  1. piękne, jeden z moich ulubionych kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio lubię bardziej żywe kolory, więc te pójdą pewnie gdzieś w świat. :)

      Usuń
  2. Reniu! Zaczynam się już zastanawiać, czego Ty nie umiesz? ;) Nawet sutasz Ci nie obcy! Piękne są :) Poprzednie jakoś przegapiłam przez majówkę... ale też śliczne. Wpisuję się tutaj, bo po prostu wolę brązy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są jeszcze techniki, których nie próbowałam, ale czekam tylko na odpowiednią porę, aby po nie sięgnąć. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)