Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 6 maja 2013

Sutaszowe brązy - Soutache in brown

Kolczyki sutaszowe # 3



Materiały: sutasz w czterech kolorach, 
sztuczne koraliki pomarańczowe i brązowe (188 sztuk).
Wymiary: długość - 4 cm (z biglami 5,5 cm), szerokość - 3,5 cm.
Wzór: na tyle popularny, że trudno komukolwiek przypisać autorstwo :) 

10 komentarzy:

  1. No to teraz już wiem na pewno, że albo nie sypiasz, albo masz dodatkową parę rąk i to jeszcze zdolnych do tego! Moja ulubiona para to ta z łezkami. :) Co jest gorsze (trudniejsze, bardziej upierdliwe?) same sznurki czy koraliki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Byłam tak zajęta szyciem, że nie zastanawiałam się nad "upierdliwością" czegokolwiek. :) bardzo przyjemnie robi się takie kolczyki, chociaż jak się dziubnęłam boleśnie w palec i musiałam używać naparstka, to moje uczucia ciut osłabły. Najtrudniejsze dla mnie jest wymyślenie wzoru i poskładanie sznurków i koralików w ładną (pod względem koloru i kształtu) całość. Dodatkowej pary rąk nie mam, ale rzeczywiście sypiam mało. :)

      Usuń
  2. napatrzeć sie nie mogę:) super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już się chyba napatrzyłam i jakoś nie mogę ich do niczego dopasować...

      Usuń
  3. Dołączam do dziewczyn - super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Ze sznurkami mi nie po drodze... tym bardziej podziwiam i życzę powodzenia w wyzwaniu :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No, to już całkiem się rozhulałaś z tym sutaszem :) Śliczne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)