Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 15 maja 2013

W odcieniach niebieskiego - In shades of blue

Zestaw wzorów podobny do tych z poprzedniego wpisu, zmieniła się jedynie kolorystyka.



Materiały: kordonek Ariadna ciemnoniebieski i Snehurka cieniowany;
koraliki - selenity.
Wymiary: długość - 4,5 cm (z biglami - 6 cm), szerokość - 3 cm.
Wzór: projekt własny.



Materiały: kordonek Ariadna,
sztuczne koraliki w kolorze jasnoniebieskim.
Wymiary: długość - 3 cm (z biglami 4,5 cm), szerokość - 3 cm.
Wzór: projekt własny.

6 komentarzy:

  1. Te jasno błękitne piękne, ja uwielbiam niebieski :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właścicielki kolczyków też. :)

      Usuń
  2. Czy Ty, Kochana, w ogóle sypiasz? Wydaje mi się, że nic a nic ;) Tyle kolczyków, w różnych technikach, a każde przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sypiam, sypiam, i ciągle mi się wydaje, że stanowczo za długo. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)