Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 3 maja 2013

Wisienka w sutaszu - A cherry in soutache

Wreszcie udało mi się spełnić moje malutkie robótkowe marzenie - zrobiłam sutaszowe kolczyki. :) Skuteczną motywacją okazała się zabawa zorganizowana przez Ewę Matuszewską - www.sutasz.info. Dzięki tutorialowi, jak przygotowała, bez problemów udało mi się poskładać sznurki w ładny kształt. Zrozumiałam też wiele rzeczy i teraz wszystko wydaje mi się takie logiczne i poukładane. Sznurki, które kupiłam, wykorzystuję do ostatniego centymetra. Zrobiłam już maleńkie kolczyki, i jeden trochę większy. Spodobało mi się szycie sutaszu. :) A z moich pierwszych kolczyków jestem bardzo, bardzo zadowolona. :)

Kolczyki wykonane przez Ewę Matuszewską są smuklejsze, moje wyszły bardziej zaokrąglone. Już wiem dlaczego - starałam się robić wszystko według instrukcji i wszyłam 10 małych koralików, a nie wzięłam pod uwagę ich wielkości. Takie okrąglejsze też mi się podobają. :)

***
I've managed to realize my little dream - I made soutache earings. I found motivation at www.sutasz.info and thanks to Ewa Matuszewska's challenge and instructions that she published I made my earings without any difficulties. I understood many issues and now everything in soutache seems to be logical. I've been using soutache to the last centemeter. I've made little earings and a bigger one so far. I like soutache. :) And I'm so satisfied with my first earings!

Kolczyki sutaszowe # 1




Materiały: sutasz w czterech kolorach,
koraliki sztuczne i koralowce (razem 146 sztuk).
Wymiary: długość - 4 cm (z biglami 5,5 cm), szerokość - 3,5 cm.
Wzór: Ewa Matuszewska.


8 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze sobie poradziłaś z tymi kolczykami :) Piękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się starałam, dziękuję. :)

      Usuń
  2. wyszły sliczne:) piękne kolory wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zastanawiałam się zbyt długo nad wyborem kolorów, tak jakoś wyszło. :) Dziękuję. :)

      Usuń
  3. to też moje marzenie, ale mam je na razie z tyłu głowy. :) A kolczyki śliczne, najbardziej mi się podobają ze wszystkich prac tam zgłoszonych, nawet bardziej niż oryginał. :) Ciekawa jestem tego większego (jak przypuszczam - tych większych w niedalekiej przyszłości ;) ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa. :) Już od kilku miesięcy podziwiam prace Ewy, są piękne. Mam nadzieję, że to Twoje marzenie przedrepcze kiedyś z tyłu głowy bardziej do przodu. :) A na większe kolczyki być może też kiedyś przyjdzie pora, póki co chyba pozostanę przy niezbyt dużych formach, ale kto wie, kto wie... :)

      Usuń
  4. Wyszły naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)