Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 10 maja 2013

Wisienka w sutaszu II - A cherry in soutache II

Kolczyki w takim zestawie kolorystycznym już raz zrobiłam - KLIK, ale moja kochana Z. starannie zaopiekowała się nimi, dlatego wykonałam identyczny zestaw po raz drugi. Tych kolczyków już nikomu nie oddam. :) Jedne kolczyki sfotografowane bez bigla, bo zgubił mi się gdzieś w trawie. :)

***
Earings in this colours I've made once - CLICK, but my dear Z. took care of them carefully so I had to make exactly the same earings once again. And this set is just for me and I won't give them anybody! :)

Kolczyki sutaszowe # 4



Materiały: sutasz w czterech kolorach,
koralowiec i sztuczne koraliki (razem 106 sztuk).
Wymiary: długość - 4,5 cm, szerokość - 3,5 cm.

Jedne z kolczyków, które dodałam w zabawie Kreatywnego Kufra, usunęłam, a w ich miejsce zgłaszam te. :)

3 komentarze:

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)