Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 12 maja 2013

Z błękitem nieba - The blue sky

Były kolczyki, a więc czas na pierwszą sutaszową bransoletkę, która jest uzupełnieniem kolczyków, o których pisałam tutaj - KLIK. Szyłam ją wczoraj, długi czas nie miałam pomysłu, jak ogarnąć te kolory, żeby wyglądało ładnie, elegancko, ale i skromnie. Bransoletka musiała być gotowa na dzisiaj, i udało się. :)

***
There were earings so it's time for the first soutache bracelet which suits to these earings. I sewed it yesterday. I couldn't have made up for a long time how to organize these colours as I wanted to make something nice, elegant and modest. The bracelet was made specially for today occasion, I managed to do it. :)

Bransoletka sutaszowa # 1



Materiały: sutasz w czterech kolorach,
opal i sztuczne koraliki (razem 75 sztuk).
Wymiary: długość - 17 cm, szerokość - 2,5 cm.
Wzór: wymyślany w trakcie robienia. :)

10 komentarzy:

  1. Cudowna, wygląda bardzo delikatnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka właśnie miała być, na bardziej wymyślne może kiedyś przyjdzie czas.

      Usuń
  2. Ekstra ;) mam tylko nadzieję, że nie zapomnisz o frywolitkach :-D Buziaczki od Martynki też :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaczki przyklepane, żeby dłużej się trzymały. :) Kochana, nie zapomnę ani o frywolitkach, ani o szydełku, ani o haftach. :)

      Usuń
  3. Jest obłędnie piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)