Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 23 maja 2013

Żywioły: woda - zawieszka - The elements: water - a pendant

Pani Agnieszka, która wylicytowała komplet biżuterii złożonej z kolczyków i bransoletki, zechciała mieć również wisior. Wymyśliłam coś takiego: 




Materiały: kordonek Ariadna Ada 5,
selenit i sztuczne koraliki (79 sztuk).
Wymiary: długość - 7,5 cm, szerokość - 5,5 cm.
Wzór: projekt własny.

6 komentarzy:

  1. Strrrrrrrrasznie dawno mnie nie było, ale juz wróciłam i od razu zajrzałam - jakie cudeńka!!! Widzę, że i sutasz Cię dopadł :-) Jak zawsze nie mogę się napatrzeć!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wreszcie wróciłaś. :)

      Usuń
  2. Ten komplecik jest CUDOWNY. To po prostu małe DZIEŁO SZTUKI!

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)