Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 6 czerwca 2013

Brązowa serwetka - A brown table mat

Gotową serwetkę zobaczyłam u Lidki (zachęcam do zapoznania się z twórczością Adzi:)) i tak bardzo mi się spodobała, że zapragnęłam mieć taką samą w moim domu. Tamta jest piękna i gęsta, moja trochę bardziej ażurowa, ale też mi się podoba.


Materiały: kordonek Ariadna Maja 8, col 337.
Średnica: 39 cm.
Wzór: "Diana Robótki", nr 3/ 2006.

A że dziś dzień plecenia wianków, więc i ja uplotłam małe, kolorowe, pachnące co nieco. :)



4 komentarze:

  1. Ale fajna i oryginalna! Naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała!! Bardzo lubię takie rzadkie wzory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, takie wzory są najpiękniejsze. :) Dziękuję. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)