Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 4 czerwca 2013

Fiolety na początek czerwca - Purple at the beginning of June

Maj zakończyłam zieleniami, a dziś w roli głównej fiolety. Kolczyki tak bardzo wpadły mi w oko, że chyba zrobię takie same sobie. :) Ale zanim to nastąpi, pobawię się trochę czerwienią. Koraliki można obracać, więc mogą być bardziej fioletowe albo kolorowe - jak kto lubi. :)



Materiały: kordonki Ariadna Karat 8,
koraliki szklane.
Wymiary: długość - 4 cm (z biglami 5,5 cm), szerokość - 4,5 cm.
Wzór: projekt własny.

Z tyłu też coś się dzieje. :)


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj, tak! Muszę się z Tobą zgodzić. :)

      Usuń
  2. I z przodu i z tyłu jest co oglądać :) Bardzo ładne kamyczki są w środku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo czasem kolczyk może się niechcący obrócić lewą stroną do frontu... :)

      Usuń
  3. Wspaniałe kolczyki, piękna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajowa kompozycja kolorów :) no a koraliki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się podobają i kolory, i koraliki. :) Dziękuję.:)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)