Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 11 czerwca 2013

Niebo, słońce, trawa - The sky, the sun, grass

Zielonej trawy mam wszędzie pod dostatkiem, ale żeby móc na niej spokojnie posiedzieć, potrzebuję też błękitnego nieba i słońca. Czekając na piękne, letnie, słoneczne dni zrobiłam niebieskie kolczyki z uroczo "popękanymi" agatami i żółto-zielone według wzoru, który już dawno siedział w mojej głowie.

***
Although here is green grass around me, I need a blue sky and the sun in order to sit down on the grass and do nothing. Looking for beautiful sunny summer days I've just made blue earings with charmingly "cracked" agates, and yellow and green earings using the pattern which was hidden long enough in my head.



Materiały: kordonek Snehurka;
agaty i sztuczne koraliki.
Wymiary: długość - 3,7 cm (z biglami 5,2 cm), szerokość - 2,5 cm.
Wzór: projekt własny.



Materiały: kordonek Ariadna Karat 8;
koraliki sztuczne.
Wymiary: długość 4 cm (z biglami 5,5 cm), szerokość - 4,5 cm.
Wzór: projekt własny.

12 komentarzy:

  1. Błękitne cudowne, to moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.:) Za niebieskościami raczej nie przepadam, ale agaty bardzo mi się podobają.

      Usuń
  2. Pięknie wyglądają i bardzo dokładnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, nie wiem jak tym filcem potrafisz w tak niewidoczny sposób wyciąć, podszyć, czy podkleić...? Podziwiam precyzję i ciekawy model!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyciąć i podkleić. :) Dziękuję. :)

      Usuń
  4. no przepiękne! chodź kocham niebieski to zielone bardziej mnie zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)