Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Old Plantation # 2

Drugi kordonek został już zużyty, obrus trochę urósł i rośnie nadal. :) Przybyło prawie 13 rzędów. Dla przypomnienia stan sprzed kilku dni: Old Plantation # 1.

Materiały: kordonek Ariadna Maja 8.
Rzędy 1-46 z 77, czas pracy: ok. 17 godzin.
Wzór: by Fujiko Takagi, "Decorative Crochet", nr 49 - January 1996
lub KLIK.

I spotkało mnie dziś tyyyle szczęścia! :)
 

10 komentarzy:

  1. Długo mnie nie było a tu widzę - super serweta powstała:):):) Ja ciągle opieram się przed kordonkiem - jest taki cienki ;) Szczęściara z Ciebie tak poza tym! Ja jeszcze nigdy nie spotkałam czterolistnej!!! I niech to szczęście zawsze Ci dopisuje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Gdyby tylko szczęście zależało od ilości czterolistnych koniczynek... :) Na każdą mijaną kępę koniczyny zerkam choćby przelotnie, czasem można wypatrzeć coś ciekawego. Próbuj, a na pewno i Tobie uda się znaleźć czterolistną. :) Serwetka jeszcze nie powstała, ale już bliżej niż dalej. :)

      Usuń
    2. Oj to trzymam kciuki i czekam na ostateczny rozmiar :) Spora będzie! Idą wakacje, będę szukać mojej czterolistnej, będzie wiele możliwości :)

      Usuń
    3. Kto szuka, ten znajduje. :)

      Usuń
  2. Mimo że jeszcze nie skończony to już pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. To będzie gigant, tylko rośnie i rośnie :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)