Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Old Plantation # 3

Zużyłam już trzeci kordonek, przybyło 10 rzędów. Kolejny kordonek wskoczył na szydełko. :) Dla porównania poprzednia odsłona: Old Plantation # 2.

Materiały: kordonek Ariadna Maja 8.
Rzędy 1-55 z 77, czas pracy: ok. 23 godzin.
Wzór: by Fujiko Takagi, "Decorative Crochet", nr 49 - January 1996
lub KLIK.

2 komentarze:

  1. Imponujące dzieło - podziwiam za cierpliwość i umiejętności - ja chyba nie dalabym rady, wciąż jeszcze schematy szydełkowe to dla mnie magia :-)Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. To samo myślę patrząc na Twoje hardangerowe poczynania. :) Szydełkowanie nie jest takie straszne, jakby się wydawało - z pewnością byś sobie poradziła, trzeba tylko zacząć. :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)