Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 22 czerwca 2013

Szyję - I'm sewing

Od kilku dni. Codziennie. I wcale nie mam dość. :) Zaniedbałam nieco Wasze blogi, ale mam nadzieję, że już niedługo uda mi się wszystko nadrobić.

***
I've been sewing from a few days. Every day. And I'm still keen on sewing. :)

Materiały: sutasz w czterech kolorach,
  koraliki (88 sztuk).
Wymiary: długość części sutaszowej - 14 cm, szerokość - 2,5 cm.

Materiały: sutasz w czterech kolorach,
  koraliki (80 sztuk).
Wymiary: długość - 4 cm (z biglami 5,5 cm), szerokość - 2 cm.


I jeszcze jedne kolczyki, tym razem nieco ciemniejsze.



Materiały: sutasz w czterech kolorach,
  koraliki (126 sztuk)
Wymiary: długość - 4 cm (z biglami 5,5 cm), szerokość - 2 cm.

4 komentarze:

  1. Hej, cudowna bransoleta.
    Możesz do mnie zajrzec i napisać mi poradę jakie narzedzia najlepiej stosowac do robienia kolczyków, czym zaginać druciki itp. Mam znajomą 10 latke, ktora własnie zajmuje sie amatorskim robieniem kolczykow z koralikow w domu... robi je dla siebie na wlasny uzytek. ale narzedzia jakie jej sprawil tata mnie przerazily. olbrzymie kombinerki w malych dloniach.... niedlugo bede pisac o niej post. moze cos podpowiesz mlodej/ pozdrawiam, Malina.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, bransoletka wygląda uroczo i delikatnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Póki co tylko taką potrafię uszyć. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)