Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 25 czerwca 2013

Turkusowe zawijasy - Turquoise doodles

Sutaszowe zaległości udało mi się nadrobić dość szybko.:) Bransoletka znana już z poprzedniego wpisu, i pierścionek, którego wzór też już miał swoją premierę jakiś czas temu.


Materiały: sutasz w czterech kolorach,
  koraliki (88 sztuk).
Wymiary: długość części sutaszowej - 14 cm, szerokość - 2,5 cm.


Materiały: sutasz w czterech kolorach,
  koraliki (33 sztuki).
Wymiary: 1,7 cm x 2 cm.

6 komentarzy:

  1. Piekna jest i kolczyki z poprzedniego posta również, kilka dni zaległości, a u Ciebie jak zawsze takie artystyczne cuda sie pojawiły :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. :) Gdybym mogła wszystkie moje pomysły realizować tak szybko, jak pojawiają się w mojej głowie, musiałabym chyba co godzinę dodawać nowy wpis. :)

      Usuń
  2. Cudny komplecik. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)