Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 13 czerwca 2013

Z turkusową nutką - With a turqoise note

Jeden z tych kolczyków powstał jeszcze w maju, kiedy potrzebowałam czegoś w granatowych odcieniach. Wyobraziłam sobie, że turkus będzie przyjemnym przełamaniem tych "granatowości". I tak jest, jednak kolczyk w zestawieniu z szalem, do którego miał pasować, nie wyglądał najlepiej. Zamiast turkusu użyłam błękitu i tak powstały kolczyki z opalami. A kolczyk z turkusem leżał sobie na uboczu, aż wreszcie nadszedł czas na dorobienie drugiego.

***
One of these earings was made in May when I wanted something in dark blue. I dreamt about turqoise because I thought that this colour would have been an ideal complement to dark blue. Indeed, it was, however the earing should have suited the shawl, and it didn't look good. So instead of turqoise I used blue and it came up my expectations - these blue earings you can see here. And the earing with a turqoise note laid till yesterday when I made the second one.

Kolczyki sutaszowe # 6



Materiały: sutasz w czterech kolorach,
  koraliki szklane (razem 52 sztuki).
Wymiary: długość - 4 cm (z biglami 5,5 cm), szerokość - 2 cm.

2 komentarze:

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)