Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 13 czerwca 2013

Zielono w głowie - Soft in the head

Moja głowa jest pełna kolorów, marzeń i wyobrażeń, i wielu, wielu spraw. Patrząc na te kolczyki przychodzi mi do głowy wiersz Kazimierza Wierzyńskiego "Zielono mam w głowie":

Zielono mam w głowie i fiołki w niej kwitną,
Na klombach mych myśli sadzone za młodu,
Pod słońcem, co dało mi duszę błękitną
I które mi świeci bez trosk i zachodu.

Obnoszę po ludziach mój śmiech i bukiety
Rozdaję wokoło i jestem radosną
Wichurą zachwytu i szczęścia poety,
Co zamiast człowiekiem, powinien być wiosną.

***
My head is full of colours, dreams and visions, and so many different matters. No, I'm not crazy. OK, maybe just a bit. And in this place you should see a poem by Kazimierz Wierzyński but I'm not good at translating poetry...



Materiały: kordonki Ariadna Karat 8, col. 570 i 590;
awenturyny i sztuczne koraliki.
Wymiary: długość - 4 cm (z biglami 5,5 cm), szerokość - 4,5 cm.
Wzór: projekt własny.

4 komentarze:

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)