Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 9 czerwca 2013

Żywioły: ogień - The elements: fire

Czerwony jest bardzo żywiołowym kolorem, więc chyba będzie dobrą interpretacją tematu żywiołów. Cóż, mam odwieczny problem z nazywaniem moich prac, więc skoro jest okazja, to ten komplet biżuterii podpinam pod powyższy temat. Dla przypomnienia: Żywioły: wody - bransoletka i kolczyki oraz wisior.

Materiały: kordonek Ariadna Karat 8, col. 489;
koraliki sztuczne (10 sztuk).
Wymiary: długość - 3,5 cm (z biglami 5 cm), szerokość - 3 cm.
Wzór: projekt własny.


Materiały: kordonek Ariadna Karat 8, col. 489;
koraliki sztuczne (163 sztuki).
Wymiary: długość maksymalna - 20,5 cm, szerokość - 5,5 cm.
Wzór: projekt własny.



5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplet jest przepiękny, a bransoletka po prostu powalająca!!! Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i na żywo będzie wzbudzać podobne uczucia. :)

      Usuń
  3. ale cudo przegapiłam! ta bransoletka jest po prostu boskaaaaa! no jestem totalnie nią oczarowana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak entuzjastyczny komentarz. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)