Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 16 lipca 2013

Co dalej? - What's next?

Tym razem nie mam do pokazania żadnej robótki, a jedynie zakupy, które bardzo mnie ucieszyły. Z kordonków powstanie obrus, kapelusik i koronka, i jak zostanie nici, to może coś jeszcze. :) Jednak przed chwilą wyjęłam sutasz i koraliki... I zobaczymy, jaką robótką będę się mogła wkrótce pochwalić. :)
Zakupy zrobiłam w Pasmanterii Nova.


4 komentarze:

  1. Plany widzę ambitne Reniu! Taka paczka to dla mnie zawsze wielkie wydarzenie! Czekam na nie jak na szpilkach :) Podziwiam Cię za cierpliwość do cieniutkiej nitki! Marzą mi się zazdroski w kuchni, więc pewnie kiedyś po nią sięgnę... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz sięgnąć koniecznie! Już jestem ciekawa Twoich zazdrostek. :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ehh... póki co pastwię się nad pierwszym kordonkiem. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)