Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 2 lipca 2013

Delikatne odcienie - Delicate shades

I znowu kolczyki, ale tym razem w bardzo stonowanych barwach, proste i skromne. 


Materiały: kordonek Snehurka.
Wymiary: długość - 2,3 cm (z biglami 3,8 cm), szerokość - 2,3 cm.
Wzór: projekt własny.




Materiały: kordonek Altin Basak Maxi.
Wymiary: długość - 3,2 cm (z biglami 4,7 cm), szerokość - 3,2 cm.
Wzór: projekt własny.

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie - idealne! Prześliczne z tym koralikiem! Takie ochładzające śnieżynki w ciepły letni dzień :) Naprawdę prostota jest piękna, ona zawsze urzeka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Te białości mnie samą urzekły, nie spodziewałam się, że będą tak urokliwe. :)

      Usuń
  2. Śliczne, takie delikatne ...

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)