Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 8 lipca 2013

Jak rumianki - Like camomile

Kolczyki przypominające rumianki były dla mnie małym wyzwaniem. Wymyśliłam, że będą frywolitkowe. Jednak po kilku próbach zrezygnowałam. Nie wychodziły mi tak ładne i delikatne, jakbym tego chciała. I właśnie dlatego sięgnęłam po szydełko i tak oto powstały moje pierwsze szydełkowe kolczyki. :) Czy przypominają choć trochę rumianki? :)

***
Earings which had to look like camomile was a little challenge for me. I had made up that they were tatted. However, after a few attempts I resigned. They weren't as charming and delicate as I wanted so finally I made my first crocheted earings. :) Do they resemble camomile? :)



Materiały: kordonek Ariadna Maja 8,
koraliki sztuczne.
Wymiary: długość - 3,5 cm (z biglami 5 cm), szerokość - 3,5 cm.
Wzór: projekt własny.

4 komentarze:

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)