Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 4 lipca 2013

Old Plantation - the end

Serweta skończona. :) I cóż jeszcze mogłabym napisać? Bardzo mi się podoba. :)




 
Materiały: kordonek Ariadna Maja 8 (sztuk 6).
Dane techniczne: 77 rzędów, średnica 162 cm, czas pracy: ok. 42 godzin.
Wzór: by Fujiko Takagi, "Decorative Crochet", nr 49 - January 1996
lub KLIK.

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Drugi raz robiłam ten wzór, nadal mnie zachwyca. :)

      Usuń
  2. Ale efektowna! Rewelacja! I wielka! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Będzie coś jeszcze większego. :)

      Usuń
  3. Podziwiam i serwetę i za wygląd i Ciebie za talent i cierpliwosć :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała! Bardzo mi się podoba :-) Cudo.
    Chyba nie mam wyjścia i muszę dla siebie taką zrobić... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Zrób koniecznie!

      Usuń
  5. Prześliczna!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna i ten wzór, taki delikatny... Bomba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór rzeczywiście jest bardzo urokliwy. :)

      Usuń
  7. Niesamowicie piękna serweta :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super robota, podziwiam :) ... i pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Było z nią trochę roboty, ale... warto. :)

      Usuń
  9. Jest przepiękna! Wielka, ale delikatna - perfekcyjna! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Takie połączenie lubię. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)