Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 26 lipca 2013

Wisienka w sutaszu - bransoletka - A cherry in soutache - a bracelet

W maju zrobiłam kolczyki - KLIK, których zestawienie kolorystyczne zachwyciło mnie bardzo. (Taką samą parę zrobiłam też wcześniej, ale tamte, jak wiadomo, przeprowadziły się na inne uszy.) I gdzie moja skromność? A no nie ma. :-) Bardzo lubię te kolczyki, sama wybrałam kolory, sama je zrobiłam, podobają mi się - tego nie da się ukryć. Już wtedy pomyślałam, że przydałaby się bransoletka do kompletu, odłożyłam nawet sutasz, który swoje odleżał. A że na sobotę, czyli na jutro koniecznie potrzebowałam bransoletki do wspomnianych kolczyków, więc jest. :-)


Materiały: sutasz w czterech kolorach,
koralowce i sztuczne koraliki (razem 101 sztuk).
Wymiary: długość - 17 cm, szerokość - 2,5 cm.
Wzór: projekt własny.


Wzór kolczyków: Ewa Matuszewska

8 komentarzy:

  1. Boski komplet, po prostu boski!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarujący komplet!!! Bardzo mi się podoba sutasz, nie próbuję się go nauczyć, wszystkiego nie trzeba umieć ,więc mógę podziwiać innych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Dokładnie tak, nie trzeba wszystkiego umieć. :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny komplet, wygląda jak ciasto czekoladowe ze śmietaną i wiśniami;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Taki sutaszowy torcik. :)

      Usuń
  4. słodka ta wisienka :) sliczny komplet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak, bardzo słodka. :) Dziękuję. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)