Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 8 lipca 2013

Z zieloną nutką - With a green note

I kolejne kolczyki "z nutką". :) Tym razem zieloną. To pierwsze tak duże sutaszowe kolczyki w mojej karierze. I nie ostatnie, bo kilka nowych pomysłów już mi chodzi po głowie. :)

Dziękuję bardzo za tyle miłych komentarzy pod wpisem z serwetą Old Plantation. Każda Wasza opinia ucieszyła mnie niesamowicie. :)

Witam również nowych obserwatorów. Cieszę się, że chcecie podglądać moje artystyczne życie. Mam nadzieję, że zainspiruję Was do tworzenia, a może to Wy zainspirujecie mnie?... :) 

***
And you can see another earings "with a note". Now it's a green note. And these are so big soutache earings I've ever made. And not the last ones because I have some new ideas for more soutache earings.




Materiały: sutasz w trzech kolorach,
koraliki sztuczne (252 sztuki).
Wymiary: długość - 5,5 cm (z biglami 7 cm), szerokość - 4 cm.
Wzór: projekt własny.

8 komentarzy:

  1. wow! wyszło niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie miało być. :) Dziękuję. :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Postawiłam na zieleń, i nie żałuję, choć pomysłów miałam kilka.

      Usuń
  3. Fantastycznie wyglądają, naprawdę :))

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)