Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 27 sierpnia 2013

(Nie) tylko czerń i biel - (Not) only black and white



Materiały: kordonki Snehurka.
Wymiary: długość - 6 cm (z biglami 7,5 cm), szerokość - 4 cm.
Wzór: projekt własny.

~~//~~

Dzisiaj jest u mnie czarno-biało, za to w konkursie Ariadny jest kolorowo - KLIK. A ponieważ w regulaminie nie znalazłam zakazów dotyczących "chwalenia się" udziałem, mogę Wam napisać, że wysłałam tam moje zdjęcie. :) Jestem ciekawa, czy rozpoznacie. :) Dla tych, którzy nie lubią zgadywanek - KLIK. :)

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam zestawienie czerni i bieli - cudne kolczyki.
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) A ja jakoś nie potrafię przekonać się do czarnej biżuterii, chociaż takie połączenie mogłoby mi odpowiadać. Może kiedyś zmieni mi się gust.

      Usuń
  2. Prześwietne, fajna forma kropelki i klasyczne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Bardzo lubię tę formę.

      Usuń
  3. widzę, że nie tylko ja popadam w klasykę ;-)
    kolczyki oczywiście śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Raz popadłam i będę popadać dalej. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)