Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 7 sierpnia 2013

Odrobina słońca - A bit of the sun



Materiały: kordonek Ariadna Karat 8.
Wymiary: długość - 3,5 cm (z biglami 5 cm),  szerokość - 2,5 cm.




LETNIE CANDY ZZA OCEANUWieczór zakończył się dla mnie bardzo radośnie - wygrałam jedną z nagród (tę, którą bardzo chciałam wygrać:)) w candy, o tu: Zręczne ręce. :)






~~//~~

A jakiś czas temu spotkało mnie miłe wyróżnienie, za które serdecznie dziękuję Katlus. :)

Wzór: projekt własny.

 ~~//~~

8 komentarzy:

  1. gratuluje wygranej! a kolczyki cudownie letnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne, takie słoneczne, idealne na lato :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)Mam nadzieję, że i zimą ktoś je założy. :)

      Usuń
  3. O proszę jaka miła słoneczna niespodzianka :)
    Gratuluje wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo miła niespodzianka. :)Dziękuję. :)

      Usuń
  4. Piękne słoneczka, a wyróżnienia gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Tak trudno wymyślić małe kolczyki, więc tym bardziej się cieszę, że spodobały się. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)