Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 2 sierpnia 2013

Róż, biel, zieleń - Pink, white, green

Takie kolory były inspiracją w kolejnej zabawie Evy. Na początku takie zestawienie kolorystyczne nie zachwyciło mnie, ale potem przemyślałam tę kompozycję, znalazłam odpowiednie odcienie sutaszu i uszyłam kolczyki. Mało mam tak dużych kolczyków w mojej kolekcji, a tym razem chciałam zrobić coś pokaźniejszego. Tył wykończyłam frywolitkowym kwiatkiem. 

***
These colours were an inspiration in Eva's challenge. Firstly, I wasn't under the impression of these shades but then I made up the patter, found suitable soutache and just sewed earings. I haven't got so big earings in my collection so I wanted to do something more eye-catching. :) There are tatted flowers at the back.





Materiały: sutasz w trzech kolorach,
koraliki z masy perłowej i inne (224 sztuk).
Wymiary: długość - 6 cm (z biglami 7,5 cm), szerokość - 4 cm.
Wzór: projekt własny.

12 komentarzy:

  1. Przeurocze te kolczyki, a wykończenie niezwykle orginalne. Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne!:) pieknie wyglądają te białe koraliki dookoła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ja również bardzo lubię te bielusieńkie koraliki. :)

      Usuń
  3. uwielbiam Twoje prac, za każdym razem zachwycają mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Jest mi bardzo miło. :)

      Usuń
  4. Fajne połączenie kolorów, bardzo delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Wydawało mi się zbyt mdłe na początku, ale jednak wytrwałam w doborze kolorów i nie żałuję. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)