Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 22 sierpnia 2013

Zaczęło się... - I've just started...

Zaczęło się robienie obrusu, dużego. :) Początek robótki był bardzo przyjemny, chociaż musiałam nieco zmodyfikować wzór tak, aby pasował do potrzebnej wielkości. Obrus będzie wykonany techniką filetu. Kiedyś robiłam w podobny sposób serwetki, i teraz przyszedł czas, żeby do tego wrócić. Robótka cieszy mnie niesamowicie, bo przecież każdy rząd wygląda inaczej, i ciekawi mnie, jak będzie wyglądał wzór. :)

***
I've just started a tablecloth. :) I've done it with pleasure although I had to fit a pattern to demanded width. I'm glad that I'm crocheting it because each row is different and I'm curious how it'll look like.

Wzór: KLIK i dwa następne zdjęcia.

14 komentarzy:

  1. O, dużo pracy jeszcze przed Tobą ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak, ale bardzo przyjemnie się pracuje. :)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa tego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do wzoru jest, więc zapraszam do oglądania, choć mój będzie odrobinkę inny. :)

      Usuń
  3. oj już się nie mogę doczekać efektu końcowego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie ja wybierałam i na początku tak średnio mi się podobał, ale w rzeczywistości wszystko wygląda dużo lepiej niż we wzorze. :)

      Usuń
  5. No to trzymam kciuki, by robota sprawnie poszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Chyba dzięki temu już tak sprawnie idzie. :)

      Usuń
  6. no kochana, dla mnie szydełko to nadal wyższa szkoła jazdy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, z pewnością byś sobie poradziła i z szydełkiem. :)

      Usuń
  7. Czekam na kolejne odsłony. Już widać, że to będzie jakiś większy projekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest rzeczywiście całkiem spory projekt. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)