Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 7 września 2013

Czerń i biel - komplet - Black & white - the set

Kolczyki już były - KLIK, a teraz powstała bransoletka.




Materiały: kordonek Snehurka;
koraliki sztuczne.
Wymiary: długość - 18,5 cm z możliwością przedłużenia,
szerokość: 4,5 cm.
Wzór: projekt własny.

~~//~~

Dzisiaj jest u mnie czarno-biało, za to w konkursie Ariadny jest kolorowo - KLIK. A ponieważ w regulaminie nie znalazłam zakazów dotyczących "chwalenia się" udziałem, mogę Wam napisać, że wysłałam tam moje zdjęcie. :) Jestem ciekawa, czy rozpoznacie. :) Dla tych, którzy nie lubią zgadywanek - KLIK. :)

12 komentarzy:

  1. Piękna biżuteria. Połączenie bieli z czernią jak zwykle się sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Rzadko używam czerni dla siebie, ale cieszę się, że innym się podoba, chociaż czerń w połączeniu z bielą wygląda bardzo atrakcyjnie.

      Usuń
  2. ahh wspaniały komplet! prawdziwe cudo! takie rzeczy lubię u Ciebie najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) A to jeszcze nie koniec w temacie tego kompletu.

      Usuń
  3. Przepiękny komplecik :) Ty to masz cierpliwość do tego frywolitki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Codzienność uczy mnie cierpliwości. Keep calm and... :)

      Usuń
  4. Cudowny komplet, klasyczny, kolczyki wyglądają genialnie:)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)