Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 13 września 2013

Kolory jesieni - Autumn colours

Jesień nie jest szara, chociaż bywa deszczowa i mglista. Jeszcze kwitnie dużo kwiatów, można znaleźć kolorowe owoce różnych roślin. Piszę już o jesieni, choć w kalendarzu ciągle lato. Ale nie piszę bez powodu. 

Żółte koralowce, których użyłam do uszycia tych kolczyków, zakupiłam kilka miesięcy temu, jednak nie było okazji, żeby coś z nich zrobić. Wielkiej motywacji też jakoś nie miałam, tzn. próbowałam niby coś tam szyć, ale to nie było TO. A teraz wszystko poukładało się w całość i mogę cieszyć się nowymi kolczykami.




Z tyłu kolczyki wykończyłam malutkimi frywolitkowymi listkami.

Materiały: sutasz,
koralowce żółte i czerwone,
koraliki sztuczne (w sumie 154 sztuki).
Wymiary: długość - 6 cm (z biglami 7,5 cm), szerokość 3,5 cm.
Wzór: projekt własny.

Kolczyki zgłaszam do wyzwania Kreatywnego Kufra - Jesień.

8 komentarzy:

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)