Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 4 września 2013

Obrus z różami # 3 - The tablecloth with roses # 3

Skończyłam już pierwszy kordonek i pracuję nad zużyciem drugiego. :) Z jednego kordonka zrobiłam 38 rzędów i jeszcze kawałeczek nitki pozostał.

Materiały: kordonek Cotton Filet.
Wzór: KLIK i dwa następne zdjęcia.

8 komentarzy:

  1. Śliczne różyczki. Już nie mogę się doczzekać jak pokażesz serwetkę w pełnej krasie. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ja też zaczynam się już niecierpliwić.

      Usuń
  2. Rewelacyjnie Ci idzie i obrus szybko rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak nie tak szybko, jakbym chciała. :)

      Usuń
  3. Pięknie się zapowiada. Niecierpliwie czekam na ciąg dalszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Postępami nie omieszkam się pochwalić. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)