Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 23 października 2013

Brązowe zawijaski - Brown doodles

Kolczyki skończone, i tym samym (wreszcie) zrealizowałam sutaszowe zamówienia. W międzyczasie powstają większe robótki, m.in. obrus z różami.



Materiały: sutasz w czterech kolorach;
koraliki sztuczne (92 sztuki).
Wymiary: długość - 3 cm (z biglami 4,5 cm), szerokość - 2 cm.

4 komentarze:

  1. Wow :) Strasznie mi się podobają! Czytałam ostatnio, że to bardzo trudna technika! Myślę, że jak tak dalej pójdzie, to od zamówień nie będziesz mogła się opędzić!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Sutasz nie jest tak trudny, jakby się wydawało. :) Szyleczko, ja się ledwo wyrabiam z tym, co mam do zrobienia...

      Usuń
  2. Piękne są, kolory cudownie dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Musiały pasować do pierścionka sprzed kilku miesięcy. Kolory nie są idealnie dobrane, ale pasują i trzeba by się dobrze przyjrzeć, żeby dostrzec różnicę. :) Będzie jeszcze jedna para, bo mi się kolory pomieszały i na początku powstały dwa różne kolczyki.

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)