Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 10 października 2013

Czerń i biel - broszka - Black & white - a brooch

Pamiętam o tym, że prowadzę blog i że powinnam raz na jakiś czas dodać jakiś nowy wpis, pochwalić się nową robótką itd. W październiku nie zrobiłam jeszcze nic. NIC! Obrus z różami od kilku dni dumnie zajmuje miejsce na fotelu, o reszcie robótek nie wspomnę. Mam za to jeszcze drobiazg, którego nie pokazywałam.



Materiały: kordonek Snehurka.
Wymiary: średnica 4,5 cm.
Wzór: projekt własny.

Broszkę zgłaszam do wyzwania KK - Minimalizm.


Broszka powstała jako uzupełnienie kompletu, o którym pisałam już wcześniej.




14 komentarzy:

  1. Piękny komplet :-)
    Z czasem tak to bywa, że przydałby się jakiś uniwersalny rozciągacz - kiedy mamy go za mało, klik i jest więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik, powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię to zestawienie kolorystyczne - piękne kolczyki.
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw. Naprawdę robi wrażenie, szczególnie broszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie słowa. Dziękuję. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)