Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 30 października 2013

Gili gili - kartka urodzinowa - The birthday card

W tym roku otrzymałam od mojej psiapsiółki kalendarz z zabawnymi owieczkami, który nastraja mnie pozytywnie na każdy miesiąc. Zainspirowałam się jednym z obrazków zamieszczonym w kalendarzu i wykorzystałam go do zrobienia kartki urodzinowej.






Materiały: wyobraźnia :-), 
papier wizytówkowy, kredki, kordonek.
Wymiary: 15 cm x 15 cm.
Owieczkowe kalendarze na 2014 rok do nabycia tu: www.kukartka.pl :-)

12 komentarzy:

  1. ale świetna karteczka! bardzo pozytywna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Tak do rozweselenia ponurego dnia.

      Usuń
  2. Ale boska! Każdy się uśmiechnie jak tylko ją zobaczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Oby ta jedna szeroko się uśmiechnęła. :)

      Usuń
  3. Sama się uśmiechnęłam patrząc na nią, jest cudowna :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Zapraszam po uśmiech, kiedy tylko będziesz miała ochotę. :-)

      Usuń
  4. jejku jaka super! uwielbiam takie radosne motywy :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)