Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 27 października 2013

Kartka z albumu - A card from the album

W przerwach na robienie obrusu zajmuję się wieloma sprawami - zawodowymi, domowymi, ale też i robótkowymi. Niedawny "międzyczas" wykorzystałam na zrobienie kartki do albumu.




Materiały: mulina Ariadna,
koraliki euroclass.

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To dopiero początek, a pracy przy tym będzie na całe życie. :-)

      Usuń
  2. Piękny , zastanawiam się tylko dlaczego mamtematyczny ? pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W hafcie matematycznym chyba chodzi o to, żeby przekładać nitkę co określoną ilość dziurek. Prawdę mówiąc nigdy nie zainteresowałam się haftem matematycznym aż tak poważnie. Czasem robię tak, jak mi pasuje, ale nitka dodaje uroku obrazkowi. Mistrzem rysunku nie jestem, więc trzeba czymś nadrabiać. :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Czego nie robi się z miłości... :-) Dziękuję.

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)