Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 19 października 2013

Turkusik jeszcze raz - With a turquoise note again

Wisiorek powstał jako uzupełnienie kolczyków zrobionych jeszcze w czerwcu.




Materiały: sutasz w czterech kolorach,
koraliki (52 sztuki).
Wymiary: długość - 3,5 cm (z krawatką 5 cm), szerokość - 2,5 cm.

6 komentarzy:

  1. piękna kolorystyka:) cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Mam nadzieję, że i obdarowanej się spodoba.

      Usuń
  2. Piękny wisiorek i moje ulubione niebieskości. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Moje niebieskości niezbyt ulubione, ale wisiorek jest. :)

      Usuń
  3. Piękny jest ten wisiorek, ta symetria jest fajna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Długo zastanawiałam się nad formą tego wisiorka, jakoś nie mogłam dopasować kształtu tym razem.

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)