Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 19 listopada 2013

Obrus z różami # 10 - The tablecloth with roses # 10

Zużyłam kolejny, trzeci, kordonek, więc można się pochwalić postępem. :-) Zrobiono 122 rzędy.

Materiały: kordonek Cotton Filet.
Wzór: KLIK i dwa następne zdjęcia.
 
Wiele osób pyta mnie o wzór. Obrus miał wyglądać inaczej, tak jak na obrazku w powyższym linku. Jednak musiałam dostosowywać wzór do rozmiaru i nitki, aby idealnie pasował na stół. Schemat powstaje na bieżąco i wygląda tak:
 
 

8 komentarzy:

  1. Oj,dawno u Ciebie nie byłam! Obrus będzie prześliczny!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Zapraszam częściej, choć ostatnio sama rzadko zaglądam na bloga.

      Usuń
  2. Podziwiam, dla mnie to niewykonalne, wygląda pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Z pewnością dałabyś radę. :-)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)