Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 12 grudnia 2013

Bomb(k)owa dziewczyna

Jeśli gdzieś nie dopisuje śnieg, to ja dziś zasypię Was zdjęciami. Niektóre z Was słusznie domyślały się, że to bombki. :-) O tym, co jeszcze kryło się za fotkami z poprzedniego wpisu, będę informowała na bieżąco.

Bobki są różne, różniste - wszystkie o kształcie mniej więcej kulistym.

Materiały: kordonek Ariadna Maja 8.
Wielkość: ok. 13 cm średnicy.
Wzór: KLIK
w rzędach 12., 13. i 14. przerabiałam odpowiednio: 
8 o.ł. (zamiast 6), 6 o.ł. (zamiast 4) i 5 o.ł. (zamiast 3).
Nie robiłam pęczków, żeby szybciej było. :-)


-----
Materiały: kordonek Ariadna Maja 8.
Wielkość: ok. 13 cm średnicy.
Wzór: KLIK.

 
Materiały: kordonek Ariadna Maja 8.
Wielkość: ok. 11 cm średnicy.
Wzór: Diana Robótki Extra - Szydełkowe Boże Narodzenie, nr 3/ 2006.

-----
Materiały: kordonek Ariadna Maja 8.
Wielkość: ok. 11 cm średnicy.
Wzór: Diana Robótki Extra - Szydełkowe Boże Narodzenie, nr 3/ 2006.

 -----
 Materiały: kordonek Ariadna Maja 8.
Wielkość: ok. 11 cm średnicy.

I wszystkie razem - 22 sztuki. Napracowałam się, ale miło było popatrzeć na taki stosik. :-)


Bo zebrać w garść było nieco trudniej, co próbowałam zrobić ja - bomb(k)owa dziewczyna. :-)

 

12 komentarzy:

  1. śliczne:) ale będziesz miała piękna choinkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Nie zrobiłam ich sobie, będą wisiały w moim kościele parafialnym.

      Usuń
  2. Cudne bombki :-) Podziwiam ich kształt i różnorodność wzorów i technik. Wspaniałe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Miało być jeszcze bardziej różnorodnie, ale jak zwykle za późno zabrałam się za robotę.

      Usuń
  3. wspaniałe bombki :-D zresztą jak wszystko co wychodzi spod Twoich paluszków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Rewelacyjne! Jaka szkoda, ze nie mam cierpliwości do kordonka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Na początek proponuję zacząć od małych bombek, szybko widać efekty i może zaprzyjaźniła byś się też i z kordonkiem.

      Usuń
  5. ale piękne, napatrzeć się nie można!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Ja teraz też mogę już tylko na ich zdjęcia popatrzeć.

      Usuń
  6. Piękne. Podziwiam za talent i cierpliwość wykonania takich cudów.

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)