Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 22 grudnia 2013

Kartki świąteczne - Christmas cards

Na wstępie bardzo chciałabym podziękować Sylwii - KoralArt za przemiłą niespodziankę. :-) Sylwio, sprawiłaś mi wiele radości! Dziękuję!
A kartki świąteczne w tym roku w bardzo okrojonej ilości, bo tylko trzy. Do zrobienia kartek użyłam serwetek przyklejonych do papieru za pomocą folii spożywczej (jeśli ktoś byłby zainteresowany, to w zakładce "Wzory" znajduje się link do kursu).








 
Zrobiłam również moją pierwszą świecę. Nie jest zbyt udana, więc pewnie pójdzie do poprawki, bo już wymyśliłam nieco inną wersję, ale póki co wygląda tak:

 Kurs: Sztuka N!epoważna. Polecam!

6 komentarzy:

  1. Pięknych Świąt Reniu :):):) Choinkowa kartka jest fantastyczna! Przypomniałaś mi o czymś, czego chciałabym w przyszłym roku spróbować - świece i mydełka. Dzięki :) Muszę to sobie wpisać na liste osobistych wyzwań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Świece wcale nie są tak trudne w wykonaniu, jakby się mogło wydawać. Działalność przy mojej drugiej świecy póki co skończyła się na planach i kupnie pojemnika. :-)

      Usuń
  2. Prześwietne te kartki, w szczególności ta z choinką, takie klimatyczne i nastrojowe:) Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że niespodzianka się udała :-) Dziękuję bardzo za śliczną kartkę (właśnie tę z choinką), Franek powiedział, że jest najładniejsza :-D
    Jeszcze raz Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jeszcze jak się udała! Kolczyki od razu założyłam do pracy, i na występy. :-) Cieszę się, że kartka aż tak się spodobała. :-)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)