Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Krótka przerwa w szydełkowaniu - A short break in crocheting

Ubiegły tydzień upłynął mi na haftowaniu kolczyków i szydełkowaniu bombek. Kolczyki już skończone, kilka bombek suszy się, żeby niedługo zaprezentować się na blogu. 

W porównaniu z pierwszą częścią roku można powiedzieć, że teraz w dziedzinie robótek robię niewiele.I rzeczywiście rzadziej pojawiam się w świecie blogowym, ale wiele zmienia się w moim życiu. Na lepsze. :-)


Materiały: mulina Ariadna.
Wzór: fragment obrazka z "Igłą Malowane", zeszyt 6/6, grudzień 2013.

Kolczyki robiłam z myślą o konkursie Ariadny - udało mi się prawie w ostatniej chwili wysłać zdjęcie. Nie wiem, jak długo można oddawać głosy na prace, ale jeśli macie ochotę, to można polubić zdjęcie na fb - KLIK. Będzie mi miło. :-)

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jury konkursowego nie powaliły na kolana, ale mi bardzo się podobają i noszę je z radością. :-) Dziękuję.

      Usuń
  2. Pomysłowe i piękne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) To już kolejne haftowane kolczyki w mojej "karierze", niestety rzadko takie robię, bo są dosyć czasochłonne.

      Usuń
  4. Śliczne kolczyki! Ciekawy pomysł :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)