Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 11 grudnia 2013

Niedługo - Soon

Rzadko zdarza się, żebym pokazywała nieskończone robótki, chyba że są one naprawdę duże, tak jak obrus. Jednak dzisiaj chcę Wam pokazać co powstaje w zaciszu mojego domu, choć jeszcze z nutką tajemniczości. Chciałam uchwycić urok tej codzienności, tych chwil zawieszonych między pracą a domem. Mam nadzieję, że choć trochę mi się udało. Ciekawi mnie, czy na podstawie tych kilku zdjęć domyślicie się, co już niedługo* będę mogła zaprezentować w pełnej krasie. :-)





*Określenie "niedługo" raczej nie dotyczy zdjęcia poniżej. :-)



6 komentarzy:

  1. Reniu czyżbyś dziergała bombeczki?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekam, ale nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie wygląda też na bombki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, ale nie tylko bombki ukrywają się wśród tych zdjęć. :-)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)