Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Podsumowanie 2013

Na początku przesyłam wszystkim śledzącym moje poczynania artystyczne serdeczne życzenia noworoczne: udanego sylwestra, niekoniecznie na hucznych zabawach, ale i tego przeżytego w nieco spokojniejszej atmosferze, a przede wszystkim jak najwięcej zdrowia, radości, cierpliwości, wytrwałości i wyobraźni w następnym roku.


Wraz z końcem roku podsumowałam również moje tegoroczne zapędy robótkowe. Dla porównania rok 2012 - KLIK. W tym roku wpisów było dużo więcej, a więc i zapewne robótek trochę przybyło. Moje umiejętności poszerzyłam o sutasz, co bardzo mnie cieszy, i kwiaty z bibuły. Poza tym ciągle się uczę i doskonalę warsztat. :-)

Koronka frywolitkowa:
     - kolczyki: 53 pary,
     - naszyjniki/ wisiorki: 3,
     - bransoletki: 9,
     - broszki: 5,
     - pierścionki: 7,
     - motylki do dekoracji: 5,
     - śnieżynki: 1.

Sutasz:
     - kolczyki: 19 par,
     - bransoletki: 4,
     - pierścionki: 4,
     - wisiorki: 2.

Szydełkowanie:
     - serwetki: 5,
     - śnieżynki: 32,
     - bombki: 14,
     - motyle do dekoracji: 2,
     - kwiatki małe: 6,
     - kapelusz: 1,
     - obrus/ serweta: 1,
     - kolczyki: 1.

Haft krzyżykowy:
     - kurczaki wielkanocne: 5,
     - kolczyki: 1 para.

Druty:
     - chusty: 1,
     - serwetki: 1.

Inne:
     - kartki na różne okazje: 11,
     - kwiaty z bibuły: dużo :-),
     - biżuteria: 6,
     - bombki nitkowe: 11,
     - bombka - karczoch: 1,
     - dekoracje różne.

10 komentarzy:

  1. Podsumowałaś jak typowa księgowa [ ja nie zliczę swoich ] tyle tego było , a na Nowy Rok życzę twórczych pomysłów , przyjaciół, zdrowia i radości na każdy dzień Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Księgową nie jestem, w ogóle nie znam się na księgowości, a przydałoby się trochę wiedzy i w tym temacie, ale nie można znać się na wszystkim. :-)

      Usuń
  2. Kochana miałaś pracowity rok:) Super podsumowanie:) Twoje dzieła są cudne, zapierają dech w piersiach, przyjemnością jest ich oglądanie:) Reniu w Nowym Roku życzę Ci wielu pomysłów, nieustającej weny, spełnienia wszystkich marzeń i pozytywnych ludzi wokół :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Tak, ten rok był wyjątkowo pracowity, nie tylko na polu robótkowym. A nadchodzący rok z pewnością będzie wyjątkowy, zresztą już i 2013 taki był. :-)

      Usuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze w tym nadchodzącym Nowym Roku.
    Spełnienia marzeń, zdrowia i miłości.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aby ten rok był jeszcze lepszy i jeszcze bardziej obfity w pracę twórczą :D
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Z pewnością będzie twórczy. :-) Może pewnego dnia pochwalę się nad czym tak uparcie i radośnie od kilku miesięcy pracuję. :-)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)