Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Poświątecznie - Just after Christmas

W natłoku świątecznych przygotowań i innych spraw czasu na internet nie było, dlatego jeszcze dziś napomknę o robótkach, które udało mi się zrobić przed świętami.






Przede wszystkim w tym roku produkowałam pierniczki na choinki, zrobiłam jedną frywolitkową śnieżynkę, jednego karczocha (który musiał czekać prawie rok na zrobienie) i jedną małą szydełkową bombkę. :-)


Materiały: kordonek Ariadna Ada 5.
Wzór: projekt własny.




Materiały: kordonek Ariadna Maja 8.
Wzór: z internetu.

I teraz dwie choinki, na których zawisły wykonane przeze mnie dekoracje. Pierwsza stoi w kościele parafialnym w Horbowie - to na ten piękny świerk przygotowałam duże śnieżynki i bombki. Natomiast drugie drzewko zdobi pokój w moim domu - udekorowane robótkowo szydełkowymi śnieżynkami, które robiłam po ubiegłorocznych świętach, pierniczkami, karczochami, frywolitkowymi śnieżynkami i dzwoneczkami, i jedną szydełkową bombką. :-)




2 komentarze:

  1. piękne wytwory Reniu:) Wiedziałam, że będziesz miała cudną choinkę no i nie pomyliłam się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) W tym roku nie zaczepialiśmy łańcuchów, więc choinka stała się "lżejsza" i ładniejsza, ale na przyszły rok może uda mi się przygotować szydełkowe łańcuchy.

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)