Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Śnieżynki XL - Big snowflakes

Oto kolejna rzecz, której namiastkę fotograficzną zamieściłam we wpisie sprzed kilku dni, a dokładnie na zdjęciu nr 3. Bombki wspomniane w poprzednim wpisie oraz te śnieżynki będą wisiały w kościele parafialnym. Z myślą o dużych choinkach były robione. Dopiero pisząc te słowa uświadomiłam sobie, że nie zmierzyłam, jaką mają wielkość, ale są podobne do tych robionych w ubiegłym roku (KLIK, KLIK).



Materiały: kordonek Ariadna Maja 8.
Wzór: KLIK.



Materiał: kordonek Ariadna Maja 8.
Wzór: KLIK.

 Materiał: kordonek Ariadna Maja 8.
Wzór: gdzieś z internetu.

14 komentarzy:

  1. Te pierwsze podobają mi się ogromnie! Będą śliczną ozdobą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mi też najbardziej przypadły do gustu, dlatego wróciłam do tego wzoru. :-)

      Usuń
  2. Śliczności :-) Wspaniałe śnieżynki - idealne wzory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i takie delikatne jak prawdziwe płatki śniegu.

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)